Mielőtt részletezném, hogy pontosan mit is csinálunk, azelőtt néhány érvet megemlítenék tevékenységünk mellett távirati stílusban.
- Cégünk forgalma, valamint a Magyarországon eltöltött idő bizonyítja, hogy nem találgatunk. Nagyon komoly igény van ránk. Ez az igény a jövőben sokkal markánsabban fog megjelenni. Világszerte erről a trendről beszélnek a szakemberek.
- Miért fogyasztják szívesen a termékeinket? Alapvetően azért, mert kiválóak. Továbbá azért, mert van lehetőség kényelmes, időt spóroló vásárlásra (telefonon, interneten, futárszolgálatot igénybe véve).
- Mert lehetnek "ingyen" a termékek. Pontosabban fogalmazva. Az ABC-ben nincs lehetőségem megdolgozni a krumpli, a kenyér, a mosópor áráért. Ha így lenne, akkor senki sem nélkülözne. Itt van lehetőségem a termékek promózásával (nem eladás!) nemcsak a saját fogyasztásom áráért megdolgoznom, hanem még sokkal-sokkal többért is.
- A környezetünk az elmúlt 20 évben többet változott, mint az elmúlt 2000 évben. Ezt senki sem vitatja. Táplálékaink tápanyag tartalma jelentősen csökkent. Ez is TÉNY, nem a szeretem vagy nem szeretem kérdés. Valahonnan pótolni kell a hiányt. Ezt egyre többen ismerik fel. Ha már pótolom, akkor az egyik fontos kérdés a minőség, a másik, hogy mennyiért. A hálózatunkban kifogástalan minőségű termékek vásárolhatóak, és van lehetőség megdolgozni az áráért, lehet ingyen, vagy akár még extra jövedelemre is szert tehetek...jelentheti a megélhetésemet.
- Nemzetközi TREND, hogy $Milliárdok ömlenek át a kemikáliák felől a természetes anyagok piacára.
- Úgy hozhatunk létre egy "bevételt termelő gépezetet", hogy nem kell magunkra venni a munkaadással járó terheket. Ez minden időben jelentős előny a hagyományos vállalkozásokkal szemben. Magyarországon pusztán a munkáltatói terhek rengeteg vállalkozást tesznek tönkre napjainkban is. A multik "harcolnak" azért, hogy adómentességet kapjanak az államtól.
Ha ketten szeretnénk létrehozni egy 50 fős könyvelő céget, hogyan csinálnánk? Kitaláltuk. Miért? Mert szeretnénk pénzt keresni, haladni. Keresnénk a tevékenységhez helyet, megfelelő ingatlant. Számba vennénk, hogy milyen munkatársakra van szükségünk (gazd. vezető, könyvelők, jogász, kapcsolattartó stb.). Mindketten megvizsgálnánk a környezetünket, hogy ismerünk-e olyanokat, akikel szívesen dolgoznánk együtt. Tájékoztatnánk őket szándékainkról, ajánlatot küldenénk számukra, majd megbeszélnénk a felmerülő kérdéseket. Akit érdekel ajánlatunk, azzal együtt dolgoznánk.
Ez a mi munkánk a hálózatban is. Így fűzzük össze azokat a kártyákat (fogyasztókat), melyek azokhoz az emberekhez kerülnek, akik kérik a terméket, és intelligens, kényelmes, a legolcsóbb, garanciát is tartalmazó módon akarnak vásárolni.
- El tudja képzelni, hogy az Ön környezetében 200-300 emberhez el tudunk juttatni információt?
- El tudja képzelni, hogy közülük lesz 3-5 olyan ember, akit ez sokkal komolyabban érdekel a fogyasztásnál?
Tudja, hogy ez mit jelent az Ön számára anyagilag? ----- Akár 1-1,5 MFt-ot havonta!
Amikor ezt megértettem, csak egyetlen kérdés volt a fejemben, mert azt már tudtam, hogy megcsinálom. A kérdés az volt, hogy miként találom meg azt a 3-5 embert. De ez megtanulható, és minden lépésnél segítenek a tapasztalt szponzorok, vezetők, eszközök, rendezvények, DVD-k, könyvek.
Nálunk az lehet eredményes, aki komolyan veszi saját magát. Mert a munka ugyanaz, mintha könyvelőirodát csinálnánk, ha varrodát vagy COOP ABC-t hoznánk létre. Információt adunk embereknek, majd meghagyjuk számukra a döntés, a választás lehetőségét.
Nem adunk el terméket, nem győzködünk senkit.
Mi PROMÓZUNK!
Ha cselekvésre szánta el magát vagy csak még több információt szeretne, kérem nyugodtan keressen!
|